Přišlo zboží, které neodpovídá Vaší představě, bylo rozbité nebo bylo zakoupeno omylem? Žádný problém! Reklamace či vrácení zboží je velice rychlé a bez zbytečných průtahů vyřešeno k Vaší spokojenosti. O případné reklamaci nás prosím informujte předem na emailu: objednavky@prokonzole.cz
JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ ČI REKLAMACI?
- a) V případě reklamace sepište popis závady a důvod reklamace, tuto sepsanou informaci přiložte k reklamovanému zboží. b) Pokud se jedná o vrácení zboží ve 14. denní lhůtě bez udání důvodů, neplatí bod 1 a).
- Dále přiložte kopii faktury nebo číslo objednávky.
- Uveďte své jméno, příjmení, adresu, email a Váš telefon.
- Uveďte Vaše číslo bankovního účtu pro případ, že vada bude neodstranitelná a zboží již nebude dostupné a Vy zvolíte požadavek vrácení pěněz. Uvedené informace platí i pro vrácení zboží.
- Vše vložte do zásilky, pečlivě zboží či reklamaci zabalte a zašlete přes dopravce na adresu níže:
ADRESA PRO ZPĚTNÉ ZASLÁNÍ ZBOŽÍ, REKLAMACE A VRATKY
Prokonzole.cz
Švermova 782
289 22 Lysá nad Labem
IČ: 13965581
DIČ: CZ13965581
Formulář ke stažení ZDE
* veškeré dotazy související s případnou reklamací, vratkou, nekompletní zásilkou Vám radi zodpovíme na našem emailu: objednavky@prokonzole.cz
** Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek. Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky.
Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere jako souhlas s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami.
Jako doklad o záruce vystavujeme ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad fakturu se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název zboží, cena, množství, datum prodeje).