Reklamace

jak_postupovat_pri_reklamaci_CZ_800x300px

 

Přišlo zboží, které neodpovídá Vaší představě, bylo rozbité nebo bylo zakoupeno omylem? Žádný problém! Reklamace či vrácení zboží je velice rychlé a bez zbytečných průtahů vyřešeno k Vaší spokojenosti. O případné reklamaci nás prosím informujte předem  na emailu: objednavky@prokonzole.cz

 

JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ ČI REKLAMACI?

 

  1. a) V případě reklamace sepište popis závady a důvod reklamace, tuto sepsanou informaci přiložte k reklamovanému zboží.              b) Pokud se jedná o vrácení zboží ve 14. denní lhůtě bez udání důvodů, neplatí bod 1 a).
  2. Dále přiložte kopii faktury nebo číslo objednávky.
  3. Uveďte své jméno, příjmení, adresu, email a Váš telefon.
  4. Uveďte Vaše číslo bankovního účtu pro případ, že vada bude neodstranitelná a zboží již nebude dostupné a Vy zvolíte požadavek vrácení pěněz. Uvedené informace platí i pro vrácení zboží.
  5. Vše vložte do zásilky, pečlivě zboží či reklamaci zabalte a zašlete přes dopravce na adresu níže:

 

ADRESA PRO ZPĚTNÉ ZASLÁNÍ ZBOŽÍ, REKLAMACE A VRATKY

Prokonzole.cz
Okrsek 83
289 22 Lysá nad Labem

IČ: 13965581
DIČ: CZ13965581

 

 * veškeré dotazy související s případnou reklamací, vratkou, nekompletní zásilkou Vám radi zodpovíme na našem emailu: objednavky@prokonzole.cz 

**  Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek. Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před         odesláním závazné objednávky.
     Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere jako souhlas s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami.
    Jako doklad o záruce vystavujeme ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad fakturu se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název zboží, cena, množství, datum prodeje).

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení