Reklamace

jak_postupovat_pri_reklamaci_CZ_800x300px

 

Přišlo zboží, které neodpovídá Vaší představě, bylo rozbité nebo bylo zakoupeno omylem? Žádný problém! Reklamace či vrácení zboží je velice rychlé a bez zbytečných průtahů vyřešeno k Vaší spokojenosti. O případné reklamaci nás prosím informujte předem  na emailu: objednavky@prokonzole.cz

 

JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ ČI REKLAMACI?

 

  1. a) V případě reklamace sepište popis závady a důvod reklamace, tuto sepsanou informaci přiložte k reklamovanému zboží.              b) Pokud se jedná o vrácení zboží ve 14. denní lhůtě bez udání důvodů, neplatí bod 1 a).
  2. Dále přiložte kopii faktury nebo číslo objednávky.
  3. Uveďte své jméno, příjmení, adresu, email a Váš telefon.
  4. Uveďte Vaše číslo bankovního účtu pro případ, že vada bude neodstranitelná a zboží již nebude dostupné a Vy zvolíte požadavek vrácení pěněz. Uvedené informace platí i pro vrácení zboží.
  5. Vše vložte do zásilky, pečlivě zboží či reklamaci zabalte a zašlete přes dopravce na adresu níže:

 

ADRESA PRO ZPĚTNÉ ZASLÁNÍ ZBOŽÍ, REKLAMACE A VRATKY

Prokonzole.cz
Okrsek 83
289 22 Lysá nad Labem

IČ: 76515281
DIČ: CZ8404200255

 

 * veškeré dotazy související s případnou reklamací, vratkou, nekompletní zásilkou Vám radi zodpovíme na našem emailu: objednavky@prokonzole.cz 

**  Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek. Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před         odesláním závazné objednávky.
     Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere jako souhlas s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami.
    Jako doklad o záruce vystavujeme ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad fakturu se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název zboží, cena, množství, datum prodeje).